marianne-in-azie.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Lieve allemaal,

Vrijdag 11 januari pak ik mijn koffertje weer uit het stof om een - naar ik hoop- leuke reis te gaan maken. De eindbestemming is Sri Lanka, maar als tussenstop blijf ik een paar dagen in Dubai. Ik vlieg vrijdagavond van Madrid naar Dubai. Het is 7 uur vliegen met Emeretes. Ik kom zaterdag vroeg in de ochtend in Dubai aan. Op 15 januari vlieg ik door naar Colombo. Dat is dan nog 4 uur vliegen. Ik heb een hotelletje geboekt in Negombo aan de kust. Ik blijf daar 2 nachten en daarna zie ik wel.

Op 4 februari ben ik weer thuis.


Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marianne

Reacties

Reacties

Mariet

Veel reisgenot, bijzondere ontmoetingen, mooie vergezichten, warmte, ontdekkingen, verscheidenheid aan cultuur, lekker eten gewenst en ik zie je nog voordat je vertrekt....

Sjeik Hans de Areia Portugesa

Lief , leuke reislustige Marianne .... het stof op je koffertjes zal wel meevallen , gezien je jeugdig en actieve leven.
Ik wens je een onvergetelijke tijd toe , met onuitwisbare herinneringen. Ik volg het graag .

Annelies

Hoi Marianne, fijn te horen dat je eindelijk weer een mooie reis gaat maken. Leuk als je mij op de hoogte houdt. Goeie reis en tot horens!

Ans de Geus

Hola Marianne,
Ik zal je niet voor je op reis gaat nog zien. Ik ben door onvoorziene omstandigheden nog in Nederland.
Ik wens je een goede reis met vele onvergetelijke ervaringen. Heel veel plezier!

Suus

Ja hoor! Het is zo ver stoere tante! Heel veel plezier en ik ben nu al benieuwd naar de mooie verhalen en foto’s. Dikke kus?

Rani

Veel plezier lieve Marianne ?

Monique Muller

Ha Mop
Wat betreft eten kan je je hart ophalen. Prachtige uitzichten, vergezichten en wie weet inzichten. Er kan weer van alles gebeuren en ik reis met je mee.
Geniet nooit met mate!

Carla

Alvast een prachtige reis toegewenst met allemaal nieuwe ervaringen. Ik kijk al uit naar je leuke reisverslagen. Maar ik zie je eerst nog a.s. Woensdag, dan kan ik je nog uitgebreid een goeie reis wensen.

Ria

Hi Marianne.
Leuk weer en ga het volgen.
Begrijp dat je het weer alleen gaat doen?
Veel bewondering hoor. Groetjes Ria
??

Louise

een hele goede reis geniet er van kijk.uit naar je verslagen

Paulien

veel plezier en geniet ervan!! \
dit wordt weer een bijzondere reis!!
ik mag mee, dankjewel!!
liefs

Irca

ik heb je niet gebeld voor je weg ging foei, foei was wel de bedoeling maar op dit moment erg druk. Maar gelukkig reizen wij met je mee dus lieve Marianne een hele fijne reis en wij kijken uit naar je mooie verhalen.

Willemiene

Nog maar net onderweg en dan al zo veel beleefd. Kijk uit naar het vervolg.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!